Title Image

750 STEENBERGSCHE WEETJES

Ter ere van het jubileum 750 jaar Steenbergen hebben we als heemkundekring een leuk boekje gemaakt: 750 STEENBERGSCHE WEETJES – van toen tot nu. In navolging van het Steenbergse bijnamenboekje is het wederom een handzaam boekje geworden. Dit keer met maar liefst 750 weetjes, feitjes en leuke anekdotes over onze Nassau- en vestingstad.

De weetjes zijn afkomstig uit alle bekende en minder bekende boeken over de geschiedenis van Steenbergen. Bij het lezen vliegen de jaartallen al snel rond je oren. Kortom, een handig naslagwerk in zakformaat bomvol Steenbergse geschiedenis!

Het boekje is gratis voor de leden van De Steenen Kamer. Voor niet-leden is het boekje gedurende het jubileumjaar te koop voor slechts EUR 5,00 per stuk. Wil je zeker zijn van een exemplaar? (want OP=OP) Reserveer dan jouw exemplaar door een mailtje te sturen naar: secretariaatsteenenkamer@gmail.com o.v.v. 750 Steenbergsche Weetjes.

750 Steenbergsche Weetjes
Een handzaam boekje bomvol Steenbergse geschiedenis!

VERKOOP- EN AFHAALMOMENTEN (UPDATE)

Bent u geïnteresseerd in een boekje of heeft u onlangs 1 of meer exemplaren gereserveerd? De eerstvolgende verkoopmomenten van onze speciale jubileumuitgave ‘750 Steenbergsche Weetjes’ zijn op:

• Zaterdag 26 november van 11.00 tot 13.00 uur
  • Zaterdag 3 december van 11.00 tot 13.00 uur
  • Zaterdag 10 december van 11.00 tot 13.00 uur
  • Zondag 18 december tijdens de Kunst- en kerstmarkt in de Gummaruskerk

U bent op de bovengenoemde data van harte welkom om het door u gereserveerde exemplaar af te halen in de bibliotheek, Blauwstraat 30.

Niet-leden kunnen het verschuldigde bedrag van EUR 5,- (p/s) voldoen d.m.v. contante betaling. Op de zaterdagen kan dit ook d.m.v. een mobiel betaalverzoek of tikkie (pinnen is helaas niet mogelijk). Houdt deze pagina goed in de gaten voor verdere verkoop- en/of afhaalmomenten.

Binnenwerk 750 Steenbergsche Weetjes
Voorbeeldpagina van het boekje 750 Steenbergsche Weetjes.